Toppbilden, visa:    


TACK TILL VÅRA SMÅTILLVERKARE

Tips om MJ-relaterade filmer, TV/radio, andras anläggningar, annonser, m m
vonWow
Inlägg: 222
Blev medlem: 30 sep 2015, 10:30

TACK TILL VÅRA SMÅTILLVERKARE

Inlägg av vonWow »

Denna tråd är till för att visa uppskattning och ge positiv feedback till våra kära småtillverkare, vill att man också tackar av dom som slutat med sin tillverkning och kanske att vi kan göra en insamling och skicka en trevlig julhälsning!? :-r2

vonWow
Inlägg: 222
Blev medlem: 30 sep 2015, 10:30

Re: TACK TILL VÅRA SMÅTILLVERKARE

Inlägg av vonWow »

Tack till Teknobygg som berikat min hobby med roliga smådetaljer, finurligt enkla och roliga hus-modeller, svåra bilar och fina skyltar.
Allt till fantastiska priser och trevliga generösa samtal :-T

Tack till Vagnverkstaden som givit mig en grundplåt av vagnar som för sig med utsökta detaljer, önskar jag funnit hit tidigare så hade jag haft många av dina lok också. Tack för hjälpen att fixa vagnarna i leveransutförande och trevliga generöst samtal. [JC_doubleup.gif]

Tack till Perl med alla dina gjutdelar och kompletta byggsatser, men speciellt för din modell av en av Sveriges vackraste lok Cc med superdetaljerad hytt. Tack för trevliga generösa samtal. :-J

Tack till Modellproduktion för dina trevliga 1800-tals vagnar och hus, en produktion som lovar mer, samt trevligt generöst samtal. :=KOMP

Tack till Svenska hus för enkla prisvärda husmodeller och trevlig kontakt. [JC_doubleup.gif]

Tack till SVLV för loket du fixade åt mig och för loket som jag ropade in på Tradera, du har också vagnar & detaljer som jag snart hoppas kunna köpa, hoppas du får ork och tid till att förverkliga intressanta modeller, tack för trevlig kontakt. :-J

Tack till KMJ för stilfullt snygga husmodeller och enkla beställning och bra kontakt. [JC_doubleup.gif]

Tack till Rimbo Grande för excellenta husmodeller och fönsterplåtar, återkommer med att köpa verktyg och vagnar, tack för tålamod och trevliga samtal. :=KOMP

Skriv svar

Återgå till "Inspirationskällor"