Toppbilden, visa:    


Noch har blivit HBTQ-certifierade ...

Här har Hobbyhandlaren plats att visa sina produkter och nyheter.
Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Noch har blivit HBTQ-certifierade ...

Inlägg av Johan Molin »

Jag får ibland reklam från danska tågaffärer eftersom jag handlat en del med dem.

I dag hade de fått in nya figurer från Noch. Det mesta lät rätt välbekant, "resande" och liknande.
Men så fanns det tre grupper om två personer under rubriken "Kærestepar". Nu vet jag att tyska modelltilverkar ibland kan var lite väl närgångna i sitt modellerande för att deras figurer ska bli lätt utplacerade på ens modelljärnväg. Det här var dock mer spännande än jag trodde, och de torde inte utgöra något problem (inte som jag ser det i alla fall):
Noch.jpg
Fast man måste köpa många för att det ska bli en hel pride-parad ... :-CO

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Noch har blivit HBTQ-certifierade ...

Inlägg av 1956 »

Trevligt och säkert välkommet. Personligen tycker jag bäst om tjejerna till vänster. ;) l

Användarens profilbild
Johan Molin
Inlägg: 19964
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:49
Ort: Moth Virgin
Kontakt:

Re: Noch har blivit HBTQ-certifierade ...

Inlägg av Johan Molin »

Ja, rent psykologiskt för en lite äldre grabb är det lättare att ta till sig lesbisk än homosexuell kärlek ...

Från min sida kan det ju handla om att jag träffat många lesbiska par, i synnerhet senaste tjugo åren.

Rent principiellt måste alla människoyttringar som inte skadar någon annan betraktas med välvilja, eller i varje fall överseende.
Och kärlek som inte skadar någon utomstående är synnerligen svårt att argumentera emot.

Användarens profilbild
1956
Inlägg: 6065
Blev medlem: 28 dec 2011, 19:13
Ort: Brantevik

Re: Noch har blivit HBTQ-certifierade ...

Inlägg av 1956 »

Instämmer till fullo!

Skriv svar

Återgå till "Kommersiell försäljning"